PracaGrupypl.praca.dyskusjenieuczciwi pracodawcy strona › Re: nieuczciwi pracodawcy strona
    From: "Ready" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nieuczciwi pracodawcy strona
    Date: Thu, 8 Aug 2002 13:12:01 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@host74-94.datastar.pl

    Pomysl jest bardzo dobry. Jak widze sa rozterki czy jest to legalnie prawne,
    wiec chcialbym podsunac pewien pomysl. Dlaczego nie postawic forum
    dyskusyjnego, na podstawie ktorego bedzie mozna stworzyc czarna listę
    nieuczciwych pracodawcow. Jest cos takiego jak wolnosc slowa, prawda ?!
    Wystarczy ze tematem wiadomosci bedzie nazwa firmy i mamy gotowa liste :-)

    Inny pomysł to najzwyklejsza skala oceny firmy od 0 do 10. Ktos zglasza
    firme na liste, w celu jej oceniania i tyle. Uzytkownicy zadecyduja czy jest
    OK czy lepiej z nią nie zaczynać interesów. Nie powinno nas interesować czy
    faktem złej oceny jest to że kogoś oszukała, czy też nie wywiązała się z
    umowy, może nie płaci pensji na czas, a moze nie puszcza ludzi na urlop, a
    moze zatrudnia na czarno itd przyczyn moze byc tysiac. Dla potencjalnego
    uzytkownika, wazna jest ocena wspolpracy z firma, nie interesuje mnie ile
    komu wisi i co wykombinowala. Wazna jest ocena.

    Niech to firmy sie martwia o to, by pracownicy dobrze sie o nich
    wypowiadali. Co do konkurencji, to bym sie tym tak nie przejmowal, gdyz
    nieuczciwa konkurencja zawsze byla i bedzie, gdyz nie zalezy ona od tego czy
    taka lista powstanie czy tez nie, lecz od kultury w jakiej polski biznes sie
    rozwija, a ta z kolei ma duuuzo do zyczenia.

    pozdrawiam
    Ready