PracaGrupypl.praca.dyskusjeniestawienie sie pracownika do pracy po chorobie › Re: niestawienie sie pracownika do pracy po chorobie
    From: Aleksandra <a...@u...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: niestawienie sie pracownika do pracy po chorobie
    Date: Thu, 16 Jan 2003 10:41:51 +0100

    Informuje, że jest na rencie. (choć dziwne,
    najpierw pzedłużają, jesli rokuje powrót do pracy,
    na 3 miesiące)

    On nie musi nic przynosić - powinienes otrzymać to
    od Orzecznictwa ZUS.

    > Jest podstawa do dyscyplinarnego zwolnienia. Cięzkie naruszenie przepisów prawa
    > pracy. Ja tak bym przedstawiał swojemu szefowi. Z pozdrowieniami

    A ja nie. Zbyt często mi się to zdarzało ;-)
    Moim zdaniem przywróciliby te osobę do pracy.

    Aleksandra

    ps. Daj znać, jak się sprawa potoczy...