PracaGrupypl.praca.dyskusje › niemcy w ciemno?

  • 11. Data: 2002-06-26 13:17:36
    Temat: Re: niemcy w ciemno?
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > a kto nie ma noza na gardle w tym kraju , nawet ci ktorych opinie czesto
    > czytam na tej grupie tzn. ludzi majacych o sobie lepsze mniemanie bo maja
    > prace i zarabiaja 800 na reke a 200 wyzebrajac od szefa albo z lewizny tez
    > moga znalesc sie w rynsztoku
    > i taka jest prawda a kto tego nie rozumie jest poprostu glupi

    hmm, przykro mi to mowic, ale nie masz bladego pojecia o czym piszesz,
    szczegolnie w tym akapicie.
    Powiedz jak traktuja pracownikow np. w Warszawie, powinienes wiedziec, co?
    szczegolnie tych przyjezdnych?
    (to tak apropo grozby rynsztoka). Mimo wszystko wole mieszkac tu, i zarabiac
    te swoje 800 (czego?) na reke
    plus 200 wyzebrane (sic).

  • 12. Data: 2002-06-26 13:46:26
    Od: "irek" <i...@g...pl>

    Użytkownik kerberos <kerberos(USUN)@poczta.fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afcetg$dcd34$...@I...news.dfncis.de...
    > hmm, przykro mi to mowic, ale nie masz bladego pojecia o czym piszesz,
    > szczegolnie w tym akapicie.
    > Powiedz jak traktuja pracownikow np. w Warszawie, powinienes wiedziec, co?

    pracownikow nigdzie nie traktuje sie w polsce dobrze ale generalnie polacy
    sie nie szanuja , a jak by mogli to utopiliby jeden drugiego w lyzce wody
    a stosunek wynikajacy z relacji pracodawca-pracownik tylko daje ku temu
    okazje by sie wyzyc i zaspokojic chore ambicje

    > szczegolnie tych przyjezdnych?
    > (to tak apropo grozby rynsztoka).

    a co za roznica czy ktos przyjech i skad , to chyba normalne ze ludzie
    zmieniaja miejsce zamieszkania w poszukiwaniu pracy - tak jest na calym
    swiecie

    Mimo wszystko wole mieszkac tu, i zarabiac
    > te swoje 800 (czego?)na reke
    > plus 200 wyzebrane (sic).

    chyba mnie nie zrozumiales , chodzilo mi o to ze wiekszos ludzi wyżywa sie
    na tych ktorzy stracili prace , nie zdajac sobie zupelnie sprawe ze za
    chwile oni moga sie znalezc w takiej samej sytuacji

    pozdr
    irek

  • 13. Data: 2002-06-26 13:50:24
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > chyba mnie nie zrozumiales , chodzilo mi o to ze wiekszos ludzi wyżywa sie
    > na tych ktorzy stracili prace , nie zdajac sobie zupelnie sprawe ze za
    > chwile oni moga sie znalezc w takiej samej sytuacji

    powiedz, jaki odsetek odpowiedzi na liscie dyskusyjnej, kiedy ktos powie ze
    stracil prace, jest
    szyderczym wysmiewaniem sie z nieudolnosci piszacego. Moze cos ze mna nie
    tak, ale jednak czesciej
    widze pomocna dlon wyciagnieta (chociazby wirtualnie) do potrzebujacego
    pomocy, niezaleznie
    od statusu osoby pomagajacej. Moze rzeczywiscie nie zrozumialem Cie i dalej
    nie rozumiem.

  • 14. Data: 2002-06-26 15:19:27
    Od: "Mariusz" <m...@p...onet.pl>

    "DDCom" <p...@p...fm> wrote in message
    > Niestety po 5 miesiacach w Niemczech stwierdzilam, ze Niemcy prezentuja
    > tragiczny poziom umyslowy - nawet ludzie wyksztalceni. Wlos jezyl mi sie
    > na glowie, gdy sluchalam tego, co wiedza (lub wydaje im sie ze wiedza)
    > na temat zycia poza ich granicami. Dziwili sie, ze w Polsce ludzie
    > lodówki maja i nieszczerze martwili, ze tu zawsze mroz mamy (!!!) -
    > chyba im sie z jakas tundra pomylilismy.
    >

    > Pumcia

    Nie osadzalbym tak krytycznie Niemcow, bo wydaje mi sie ze i tak jest z nimi
    o wiele lepiej niz innymi narodami zachodniej Europy. Co do ich wiedzy na
    temat Polski - powiem tyle: Ilu Polakow moze powiedziec cos na temat
    Ukrainy czy Bialorusi? Zaloze sie ze wielu zapytanych o to z kim graniczymy
    na wschodniej granicy nie bedzie sobie w stanie nawet o tych krajach
    przypomniec. :)

    Mario

  • 15. Data: 2002-06-27 10:45:36
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Uzytkownik "DDCom" <p...@p...fm> napisal w wiadomosci

    > Zamiast pokazac sie z jak najlepszej strony, potrafimy tylko gderac,
    > narzekac i oczerniac sie - co czynimy na oczach calej Europy z
    > masochistyczna przyjemnoscia - sorry, ale nie rozumiem takiego
    > nastawienia do zycia.

    Nazywam to wrodzona cecha narodowa ;-)
    Niestety powszechna

    Chester EM

  • 16. Data: 2002-06-29 18:02:34
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Przepraszam, czy to bylo w ciemno???
    Cos Ci sie pomylilo!!!!!
    [Green Card <> ciemno]

    posdrfoka
    Thomas
    Hamburg

  • 17. Data: 2002-06-29 18:07:04
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Dziewczyna pyta o prace i wyjazd w ciemno,
    a Ty opwiadasz o swoich wieloletnich doswiadczeniach....

    Cos Ci sie pomylilo, na bazie Twoich doswiadczen nikt
    pracy w ciagu jednego dnia nie znajdzie.

    A jesli chodzi o wiedze,
    to wole niemieckich nieukow ktorzy maja prace
    od polskich magistrow bez pracy lub zbierajacych truskawki p 8 DM/h :-(((

    posdrofka
    Thomas
    Hamburg

  • 18. Data: 2002-06-29 18:26:01
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Thomas Ochmann <t...@a...de> pisze:

    > A jesli chodzi o wiedze,
    > to wole niemieckich nieukow ktorzy maja prace
    > od polskich magistrow bez pracy lub zbierajacych truskawki p 8 DM/h
    > :-(((

    Tnij cytaty i odpowiadaj _pod_ cytatem.

    Krzysztof