PracaGrupypl.praca.dyskusjeniemcy w ciemno? › Re: niemcy w ciemno?
    From: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: niemcy w ciemno?
    Date: Sat, 29 Jun 2002 20:07:04 +0200

    Dziewczyna pyta o prace i wyjazd w ciemno,
    a Ty opwiadasz o swoich wieloletnich doswiadczeniach....

    Cos Ci sie pomylilo, na bazie Twoich doswiadczen nikt
    pracy w ciagu jednego dnia nie znajdzie.

    A jesli chodzi o wiedze,
    to wole niemieckich nieukow ktorzy maja prace
    od polskich magistrow bez pracy lub zbierajacych truskawki p 8 DM/h :-(((

    posdrofka
    Thomas
    Hamburg