PracaGrupypl.praca.dyskusje › nieatrakcyjne dziewczyny w McDonalds

  • 11. Data: 2005-02-28 10:31:31
    Temat: Re: nieatrakcyjne dziewczyny w McDonalds
    Od: marcins <m...@c...pl>

    stchupack wrote:
    > Gdy jestem w trasie często korzystam z kibelków McD, czasem zamawiam coś
    > do żarcia i rzuciło mi się w oczy, że dziewczyny tam pracujące są z
    > reguły mało atrakcyjne. Czym to jest spowodowane, jakaś specjalna
    > polityka niezatrudniania ładnych, by klient nie stał długo przy kasie i
    > kolejka szybciej się posuwała, czy te atrakcyjniejsze dziewczyny
    > znalazły inna, lepsza pracę? Co myślicie?

    ehhh
    wszyscy gadacie bzdury. sa jakie sa aby nie odciagaly uwagi klienta od
    produktu. i tyle.

    m.

  • 12. Data: 2005-02-28 13:43:12
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    marcins; <cvurt6$nd1$1@inews.gazeta.pl> :

    > ehhh
    > wszyscy gadacie bzdury. sa jakie sa aby nie odciagaly uwagi klienta od
    > produktu. i tyle.

    Eureka - pewnie chodzi o rzecz odwrotną - żeby odciągały uwagę klienta
    od produktu. ;)

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

  • 13. Data: 2005-02-28 13:54:40
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    stchupack napisał :

> [...]
    > kolejka szybciej się posuwała, czy te atrakcyjniejsze dziewczyny
    > znalazły inna, lepsza pracę? Co myślicie?
    WIEM!! żeby dziewczyny przyciągały swoich chłopaków do MC!! bo jakby były
    ładne szprychy to by już nie przyciągały!! i otóż rozwiązanie superzagadki!
    --
    _____________________________

  • 14. Data: 2005-02-28 17:48:45
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    stchupack <s...@K...vp.pl> napisał(a):

> [...]
    > kolejka szybciej się posuwała, czy te atrakcyjniejsze dziewczyny
    > znalazły inna, lepsza pracę? Co myślicie?

    Obawiam się, że po kilku godzinach stania w smrodzie, w hałasie, zamiatania
    podłogi i udawania, że bułka z serem, kawałkiem mięsa i colą jest super, to
    byś wyglądał jeszcze gorzej.

    Robię często zakupy w marketach wieczorami i szczerze podziwiam kasjerki, że
    po tylu godzinach takiej harówy wyglądają całkiem świeżo (czego nie moge
    często o sobie powiedzieć) i nawet potrafią się uśmiechnąc czy coś grzecznie
    powiedzieć (czego tez nie moge o sobie powiedzieć).

  • 15. Data: 2005-02-28 20:12:12
    Od: Carrie <c...@w...pf.pl>

    Dnia Sat, 26 Feb 2005 18:36:58 +0100, "Immona"
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał(a):

> [...]
    >wydaje mi sie, ze mozna to wyjasnic tak: praca w ff jest ciezka, nisko
    >platna i nie dajaca raczej mozliwosci duzego dorobienia napiwkami, bo
    >klienci w ff ich nie daja. Z grupy studentow i studentek, ktorzy szukaja
    >pracy typu kelner, barman, obsluga itp. knajpy dajace mozliwosc dorobienia
    >napiwkami i pracy w przyjemnej atmosferze wybieraja kierujac sie prezencja.
    >Osoby o oszalamiajacym wygladzie dosc latwo znajda prace kelnerki w knajpie
    >dajacej lepsze warunki niz ff, ewentualnie jako hostessy na promocjach, wiec

    Inna sprawa, że lepsza praca wymaga większego zaangażowania - czasu na
    dokształcenie, pieniędzy na dbanie o wystrzałowy wygląd etc.
    Studentka, która musi przede wszystkim zarobić na utrzymanie czy
    naukę, zwyczajnie nie ma na to czasu, a i funduszy nie starcza. No i
    praca w fast foodach jest o tyle wygodna, że można sobie ustalić
    godziny, żeby mieć jeszcze czas na zajęcia, naukę i sen.
    Ja w takich knajpkach rzadko bywam, ale jeśli już obsługa rzuci mi się
    w oko, to bardziej z racji, że właśnie wygląda ładnie albo
    sympatycznie. Podobnie kasjerki w marketach, uroda to kwestia gustu,
    ale czasami naprawdę śliczne dziewczyny siedzą przy kasach i
    zastanawiam się, co one tam robią...
    Swoją drogą MacDonald to nie wybieg dla modelek :> I mnie się akurat
    podoba, że nie odrzuca ludzi ze względu na lekkiego zeza, rzadkie
    włosy, krzywe nogi czy nawet trądzik.

    Pozdrawiam, Carrie
    --
    [...] iloraz inteligencji tłumu równy jest IQ najgłupszego jego przedstawiciela
    podzielonemu przez liczbę uczestników.

  • 16. Data: 2005-02-28 21:01:29
    Od: "Piotrzd" <p...@w...pl>

    Użytkownik "stchupack" <s...@K...vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niezatrudniania ładnych, by klient nie stał długo przy kasie i kolejka
    > szybciej się posuwała, czy te atrakcyjniejsze dziewczyny znalazły inna,

    dziewczyny jak przychodza do pracy to sa ładne, natomiast po stołowaniu sie
    w pracy zmieniaja sie nie do poznania (dobrym przykładem jest film "super
    size me")

    pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2005-02-28 21:56:33
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Carrie" <c...@w...pf.pl> napisał w wiadomości

    > Inna sprawa, że lepsza praca wymaga większego zaangażowania - czasu na
    > dokształcenie, pieniędzy na dbanie o wystrzałowy wygląd etc.

    Jesli ktos z dbania o wyglad robi sobie hobby, to poswieca na to czas bez
    wzgledu na to, czy na tym zarabia, czy nie, wiec praca nie robi tu
    dodatkowych kosztow. Natomiast co do wygody - czytajac opis pracy w Macu na
    jakims forum dowiedzialam sie, ze jest tam zasada, ze caly czas musisz cos
    robic - jesli nie ma nic do robienia, to chwytasz za szmate i pucujesz. W
    normalnych knajpach w chwili, gdy nikt nie wymaga obslugi, siedzisz i
    relaksujesz sie obserwowaniem sali. Ekipa w fast foodach rzeczywiscie zwykle
    wyglada na zmeczona, w mojej ulubionej knajpie barmanki sa swieze i
    wypoczete.

    I.