PracaGrupypl.praca.dyskusjenew › Re: new
  • Data: 2002-11-20 10:53:52
    Temat: Re: new
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Wed, 20 Nov 2002 10:11:23 +0100, "SLaw" <s...@w...pl>
    zakodował:

    >Czesc wszystkim. Mam pytanko: czy komukolwiek z czytajacych ta grupe udalo
    >sie znalezc prace dzieki internetowi?

    1. Jeden pracodawca znalazł mnie przez jobs.pl
    2. Byłem na kilku rozmowach z pracodawcami, którzy mieli moje namiary
    właśnie z jobs.pl (w innych serwisach też w tym czasie byłem
    zarejestrowany, ale tylko jobs.pl miało jakieś wyniki).\
    3. Już nie pamiętam, kiedy ostatnio wysłałem aplikację inaczej, niz
    e-mailem
    4. Wiele ogłoszeń, na które odpowiadałem znalazłem w internecie

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775