PracaGrupypl.praca.dyskusjenetykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcą › Re: netykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcą
    From: "Reduktor" <l...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: netykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcą
    Date: 28 Jul 2006 05:19:07 -0700

    mirka napisał(a):
    > firma consultingowa, tak o sobie piszą na swojej stronie:
    > "Zajmujemy się doradztwem gospodarczym, pozyskiwaniem funduszy unijnych oraz
    > doradztwem prawnym.
    > Firma posiada akredytacje wydane przez PARP. Jesteśmy instytucją szkoleniową
    > zarejestrowaną Firma działa na polskim rynku od 11 lat."

    Wszystko jasne. Kilku kolesi ze studiów, którzy szukają frajerów
    skłonnych zapłacić za "pomoc" w wypełnieniu wniosków i wysluchanie
    kilku "mądrych" terminów i obietnic bez pokrycia. Pełno dziś takich
    "firm doradczych", sam się kiedyś zastanawiałem czy nie otworzyć
    doradztwa unijnego, ale to był by szczyt hipokryzji z mojej strony.
    PARP nie weryfikuje firm, które chcą mieć ich akredytacje. To pewnie
    jakieś niekompetentne buraki, które nie płacą od miesięcy
    sfrustrowanej asystentce.