PracaGrupypl.praca.dyskusjenasze wady - rozmowa kwalifikacyjna › Re: nasze wady - rozmowa kwalifikacyjna
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nasze wady - rozmowa kwalifikacyjna
    Date: Thu, 27 Mar 2003 09:37:12 +0000 (UTC)

    t...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    )
    > Natomiast wady sa problemem. I widze tutaj dwa rozwiazania:
    > 1)powiedziec jakies wady, co jest czesto problemem nie mozna powiedziec
    tych,
    > ktore mamy bo zazwyczaj koliduja z tym co pracodawca oczekuje, a inne moga
    byc
    > malo przekonujace
    >
    > 2)wymigac sie od odpowiedzi
    >
    > Jakie macie doswiadczenia z tym pytaniem. Czy ZAWSZE nalezy mimo wszystko
    > jakies wymienic, bo KAZDE wymiganie sie jakas inteligentna odpowiedzia (
    NIE:
    > jestem bez wad) konczy sie odrzuceniem naszej kandydatury. ???

    Poszukujący pracy czytają poradnik, jak się zachować na rozmowie
    kwalifikacyjnej i pracodawcy czytają dokładnie takie same poradniki.

    Na podręcznikowe pytanie, jaka jest twoja największa wada, udziela się
    podręcznikowej odpowiedzi, że taką twoją największą wadą jest to, to że za
    bardzo poświęcasz się pracy - musisz być zawsze pierwszy w robocie, gdy
    jeszcze wszyscy śpią i wychodzisz zawsze na końcu, gdy wszyscy już dawno
    śpią. Największym problemem twojego pracodawcy będzie zawsze to, jak cię
    wygonić do domu i zmusić do wyjazdu na urlop.

    Obie strony są zadowolone.