PracaGrupypl.praca.dyskusjenapisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji › Re: napisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji
  • Data: 2003-01-20 21:12:57
    Temat: Re: napisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Jan 2003 09:42:48 +0000, leszek wrote:

    > Nigdy nie słyszałem o takiej metodzie tworzenie działającego programu.
    > Wartośc programu złożonego w mechaniczny sposób z efektów pracy
    > kilkunastu

    A wyjaśnij mi czym się rózni zlecenie stworzenia np obiektu
    realizującego określoną funkcję przez programistę, od testu w czasie
    którego trzeba będzie napisać ten sam obiekt plus "otoczkę" żeby całość
    nie wyglądała na bezczelne wykorzystanie "jelenia" ?

    > przypadkowych osób jest zerowa.

    No cóż to jest twoje zdanie :), IHMO wszystko zależy od
    inteligencji i bezczelności zlecającego testy.

    > Ten programista które przejdzie test, to
    > pierwsza rzecz jaką zrobi, to wyrzuci wszystko do koszy i zrobi porządnie od
    > nowa.

    tia... i dla tego serwisy typu hotscripts.com czy biblioteka
    fragmentów kodu na sourceforge.net usychają z tęsknoty za odwiedzającymi.

    > Poza tym, podczas tworzenia softwaru sam proces kodowania (czyli to, o
    > czy tutaj mówimy) to może 15-20 % kosztów.

    Oczywiście... 80% pochłania marketing i pensja prezesa :))))

    Rygel