PracaGrupypl.praca.dyskusjenajlepsze miasto dla programisty › Re: najlepsze miasto dla programisty
  • Data: 2006-05-26 11:51:07
    Temat: Re: najlepsze miasto dla programisty
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Dojazd na rozmowy przez pół Polski ma sens, zwykle rozmowa
    kwalifikacyjna jest jednym z ostatnich etapów rekrutacji, który z
    odpowiednim przygotowaniem i optymistycznym nastawieniem nie jest
    niczym strasznym.
    Ja osobiście włożyłem trochę czasu, pieniędzy (na wyjazdy) i
    wysiłku w zodobycie pracy we Wrocławiu i absolutnie nie żałuję:
    mam ciekawą pracę, dobre wynagrodzenie. W porównaniu z np. Tychami
    (pracowałem tam) różnica kolosalna.

    Gdziekolwiek, jakkolwiek - miłego dnia,
    Marek