PracaGrupypl.praca.dyskusje › najgorsza praca

  • 41. Data: 2009-11-04 13:32:32
    Temat: Re: najgorsza praca
    Od: "Łukasz" <l...@N...gazeta.pl>

    > interesuje mnie najgorsza i najobrzydliwsza praca jaką można wykonywać

    prostytutka, agent ubezpieczeniowy, doradca kredytowy/inwestycyjny, urzędnik
    Urzędu Pracy, ZUS-u, NFZ-u

  • 42. Data: 2009-11-04 13:44:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-11-04, tomas <t...@n...pl> wrote:

    [...]

    > Bardzo dużo ludzi wyemigrowało.Nie mowi sie o tych co pacuja na czarno
    > za granicą a jest ich masa... oni zarabiają sporo bo pracuja po 11-12h
    > dziennie...

    No i co z tego? Z samego faktu emigracji nic nie wynika negatywnego
    dla cen mieszkań.

    > Developerzy i państwo z tego skorzystali dlatego stopniowo
    > ceny wzrastały co nie jak ma sie do przecietnych zarobków w
    > Polszczy:)

    Nie widzę związku.

    > Każdy emigrant chce zarobione pieniadze w coś ulokować a najcześciej
    > jest to mieszkanie.

    Ale masz jakieś poparcie na to? Jakieś badania statystyczne?

    > Zgadza sie czesc Polaków kupuje na kredyt ale biorą kredyty na 30 lat
    > z nadzieją ze spłacą wcześniej...takie niewolnictwo można powiedzieć...

    Nie no. A w USA to nie biorą kredytów na mieszkania/domy? A przypomnij
    mi jakie kredyty spowodowały kryzys finansowy? Na zakup samochodów? :>

    Na całym świecie kupuje się mieszkania na kredyt, nie rób znowu z Polski
    takiego wyjątku i kupki nieszczęścia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 43. Data: 2009-11-04 13:55:38
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Wed, 4 Nov 2009 13:32:32 +0000 (UTC), Łukasz napisał(a):

    > prostytutka, agent ubezpieczeniowy, doradca kredytowy/inwestycyjny, urzędnik
    > Urzędu Pracy, ZUS-u, NFZ-u

    Oj panie z ZUSu czy NFZtu nie zgodzilyby sie z Toba. :)
    Ta wladza nad petentem...

  • 44. Data: 2009-11-04 14:10:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Lukasz Olesiejuk pisze:

    > Oj panie z ZUSu czy NFZtu nie zgodzilyby sie z Toba. :)
    > Ta wladza nad petentem...

    Prostytutki również. Ta władza nad...

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2009-11-04 14:41:39
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Wojciech Bancer" napisał:
    > Nie no. A w USA to nie biorą kredytów na mieszkania/domy? A przypomnij
    > mi jakie kredyty spowodowały kryzys finansowy? Na zakup samochodów? :>

    to nie kredytry spowodowały kryzys, tyko bankia a dokładniej ci kturzy są
    ich właścicielami!:O)

  • 46. Data: 2009-11-04 15:27:17
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    Papa Smerf pisze:

    > to nie kredytry spowodowały kryzys, tyko bankia a dokładniej ci kturzy
    > są ich właścicielami!:O)

    Kryzys spowodowali ci, którzy podpisują umowy kredytowe (o pracę, itp.)
    nie czytając ich treści. No bo jak mają przeczytać, skoro nawet pisać po
    polsku nie potrafią?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 47. Data: 2009-11-04 15:33:42
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Prostytutki również. Ta władza nad...
    Najgorsza jest taka, która wykonywać musisz, nie lubisz i do tego nie
    daje zdanej władzy.
    Np. praca przy taśmie. Mało kasy, nudy, 0 władzy a to tego świadomości(
    u tych którzy ja maja), że wykonują coś co mógłby wykonać dobrze
    wyszkolony owczarek niemiecki gdyby tylko mail ręce zamiast łap.

  • 48. Data: 2009-11-04 15:58:54
    Od: Łukasz <l...@p...onet.pl>

    bolekprostousty pisze:
    > interesuje mnie najgorsza i najobrzydliwsza praca jaką można wykonywać

    Akwizytor wciskający emerytom towary za 500% ich wartości rynkowej.
    Niżej upadają tylko pedofile i bandyci.

  • 49. Data: 2009-11-04 16:20:17
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Kviat" napisał:
    > Kryzys spowodowali ci, którzy podpisują umowy kredytowe (o pracę, itp.)
    > nie czytając ich treści. No bo jak mają przeczytać, skoro nawet pisać po
    > polsku nie potrafią?

    to żadnego znaczenia nie ma czy ktoś te umowy czytał czy nie, no to kwestia
    systemu finansowego, ale co ja będę tłumaczył to komuś kto się zna wyłącznie
    na języku polskim?:O)

  • 50. Data: 2009-11-04 20:10:37
    Od: tomas <t...@n...pl>

    Marcin pisze:

> [...]
    > u tych którzy ja maja), że wykonują coś co mógłby wykonać dobrze
    > wyszkolony owczarek niemiecki gdyby tylko mail ręce zamiast łap.

    Albo np budowlanka :) trzeba byc majstrem zeby dobrze pomalować albo
    polożyć kafelki... bo tylko majster sie zna dobrze na robocie...