PracaGrupypl.praca.dyskusje › najgorsza praca

  • 11. Data: 2009-10-29 22:36:45
    Temat: Re: najgorsza praca
    Od: "tuMEk" <t...@i...com>

    Użytkownik " bolekprostousty" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał
    w wiadomości news:hc7gmb$jfk$1@inews.gazeta.pl...
    > interesuje mnie najgorsza i najobrzydliwsza praca jaką można wykonywać
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    szambonurek?

    --
    pozdro
    tumek

  • 12. Data: 2009-10-31 19:57:36
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    bolekprostousty pisze:
    > interesuje mnie najgorsza i najobrzydliwsza praca jaką można wykonywać

    Ci, co rozdają gazety w metrze/przy ruchliwych skrzyżowaniach
    Telemarketerzy ( praca poniżająca )
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 13. Data: 2009-11-01 17:01:29
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    Tomaszek <t...@o...pl> wrote:
    > [...]
    > Telemarketerzy ( praca poniżająca )

    Dlacego uwazasz ze jest ponizajaca? Trzeba wykazac sie wytrwaloscia i
    cierpliwoscia, ale nie slyszalem aby telemarketerzy byli jakos ponizani.

    --
    Kaziu

  • 14. Data: 2009-11-01 17:43:39
    Od: tomas <t...@n...pl>

    Tomaszek pisze:

    > Ci, co rozdają gazety w metrze/przy ruchliwych skrzyżowaniach
    > Telemarketerzy ( praca poniżająca )

    W tym kraju bardzo duzo jest ponizanych nie tylko telemarketerzy.
    Popatrz na pielegniarki albo na gurników i ich zarobki.

  • 15. Data: 2009-11-01 18:20:57
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    tomas napisal(a):

    > W tym kraju bardzo duzo jest ponizanych nie tylko telemarketerzy.
    > Popatrz na pielegniarki albo na gurników i ich zarobki.
    ^^^^^^^^
    i na nauczycieli polskiego

    --
    pozdrawiam, Zbylut, chyba że chodziło o zbierających ogórki w Niemczech

  • 16. Data: 2009-11-02 10:21:26
    Od: tomas <t...@n...pl>

    Zbylut pisze:

    > ^^^^^^^^
    > i na nauczycieli polskiego

    Ogolnie ceny wszystkiego poszly starsznie w góre głównie mieszkania.
    Moi znajomi po dobrych studiach obecnie nie stac kupić mieszkania przy
    takich zarobkach , moga jedynie liczyc na kredyt na 30lat.

  • 17. Data: 2009-11-02 15:20:49
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    tomas napisal(a):

    > Ogolnie ceny wszystkiego poszly starsznie w góre głównie mieszkania.
    > Moi znajomi po dobrych studiach obecnie nie stac kupić mieszkania przy
    > takich zarobkach , moga jedynie liczyc na kredyt na 30lat.

    to powiedz gdzie na świecie po studiach można sobie kupić chatę bez
    kredytu na 30 lat?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 18. Data: 2009-11-02 17:35:51
    Od: tomas <t...@n...pl>

    Zbylut pisze:

    > to powiedz gdzie na świecie po studiach można sobie kupić chatę bez
    > kredytu na 30 lat?

    Kraje unii europejskiej tupu dania szwecja niemcy finlandia wlochy
    hiszpania.

  • 19. Data: 2009-11-03 09:33:41
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    tomas napisal(a):

    > Kraje unii europejskiej tupu dania szwecja niemcy finlandia wlochy
    > hiszpania.

    gdzie to wyczytałeś? Weźmy taką Szwecję:
    inżynier zarabia ok 480-600 tys koron rocznie, z tego jest 55% podatku,
    więc zostaje ok. 240-300 tys rocznie (i to sa dobre zarobki, znacznie powyżej
    średniej). Kawalerka 20m w Sztokholmie 1mln200. Nie wiem skąd uroiłeś że
    wszędzie bez kredytu tylko u nas trzeba.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 20. Data: 2009-11-03 10:37:10
    Od: tomas <t...@n...pl>

> [...]
    > średniej). Kawalerka 20m w Sztokholmie 1mln200. Nie wiem skąd uroiłeś że
    > wszędzie bez kredytu tylko u nas trzeba.

    Mieszkałem jakis czas w skandynawii i wiem jaki jest standard życia.
    Są droższe i tańsze mieszkania(ale nie takie jak u nas z wielkiej płyty
    , ktore po 50 latach mogą sie sypnąć).Przecietnie zarabiającego
    człowieka w skandynawii stać kupić sobie jakieś mieszkanie po paru
    latach pracy.
    http://www.youtube.com/watch?v=pVlMddE8TOc
    Nie chce generalizować ale kraje skandynawii sa o dobrych pare lat do
    przodu w standardzie życia i nie tylko...wystarczy porównać średnią
    pensje polaka a np takiego duńczyka czy szweda.Co niby jedzenie jest u
    nich o wiele droższe?A może meble z ikei?Pozatym mieszkania u nas w
    stolicy są o wiele drozsze niz poza stolicą i kosztują mniej wiecej tyle
    co w hiszpanii tyle że tam zarobki sa o wiele lepsze.