PracaGrupypl.praca.dyskusjenadzieja, która legła w gruzach..... › Re: nadzieja, która legła w gruzach.....
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nadzieja, która legła w gruzach.....
    Date: Sat, 16 Jul 2005 15:53:43 +0200

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.sty198n60ohrn9@donkichot...

    > usunięcie nieprzeczytanej = nie oznaczonej jako przeczytana. Jak to
    > mozliwe? o tym w moim pierwszym poście w watku.

    Osobiscie (i u pewnego grona osob tez sie z tym spotkalam) negatywnie
    reaguje na żądanie potwierdzenia, jesli list nie jest wysylany w ramach
    kontaktow sluzbowych w sprawie, w ktorej czas reakcji jest wazny. Np. jesli
    wysylam cos waznego do wspolpracownika lub pracownika kontrahenta i jest to
    na dzisiaj (lub "na wczoraj", brak potwierdzenia w ciagu okreslonego czasu
    informuje mnie, ze tej osoby prawdopodobnie nie ma przy kompie i ze nalezy
    dzwonic na komorke dla pewnosci, ze informacja dotarla na czas.
    Natomiast jesli otrzymuje takie żądanie od kogos nieznajomego w liscie nie
    wymagajacym reakcji natychmiastowej, to czuje w tym 1) powatpiewanie, czy w
    ogole czytam korespondencje, 2) mierzenie mojego czasu reakcji, czyli od
    przeczytania do odpowiedzi - sprawdzanie, jaki priorytet wiadomosc dla mnie
    miala wsrod innych czynnosci. 1) jest nieuprzejme, a 2) jest czyms, do czego
    prawo maja osoby majace prawo żądac zajmowania sie nimi w pierwszej
    kolejnosci.
    Niewiara w to, czy firma w ogole czyta maile, czyli czy prowadzi rekrutacje
    na powaznie, zrobilaby na mnie negatywne wrazenie, gdybym odbierala maile z
    aplikacjami. HRowcy tez tak maja, czy przyzwyczaili sie do potwierdzen?

    I.