PracaGrupypl.praca.dyskusjenadzieja, która legła w gruzach..... › Re: nadzieja, która legła w gruzach.....
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nadzieja, która legła w gruzach.....
    Date: Fri, 15 Jul 2005 18:04:37 +0200

    Re to: Sławko [Fri, 15 Jul 2005 16:47:41 +0200]:

    > A czekałem na możliwośc pracy w tejże firmie od 2 lat,
    > okazja się nadarzyła bardzo wielka i wszystkie moje
    > marzenia legły teraz w gruzach:(........

    A dlaczego juz skresliles ta prace? Lap sie za telefon,
    dzwon do firmy, najlepiej od reki do HR i zapytaj, czy
    mimo ze jest juz po terminie, nie mozesz jednak sie na
    ta rekrutacje zalapac.

    Zazwyczaj rekrutacja trwa dluzej niz tydzien, wiec jesli
    dobrze to umotywujesz umiejetnosciami, doswiadczeniem czy
    innymi atutami, to masz jeszcze szanse na rozmowe. Tylko
    dobrze sie przygotuj do tej telefonicznej, nie dukaj, nie
    pros tylko wyjasnij ze firme dobrze znasz, wiesz co sie
    w niej dzieje, znasz jej sukcesy i zalezy Ci na mozliwosci
    pracy w niej, a poniewaz masz sporo do zaoferowania, to
    chcialbys sie tym "pochwalic" na spotkaniu.

    Co Ci zalezy?

    Kira

    PS. Nie rozumiem tez czemu czekales 2 lata na ich ogloszenie
    zamiast do nich napisac...?