PracaGrupypl.praca.dyskusjena pocieche... › Re: na pocieche...
  • Data: 2004-12-21 21:45:33
    Temat: Re: na pocieche...
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cqa11g$5n0$1@news2.ipartners.pl...
    > Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Immona
    > <c...@W...com.pl> wystukał[a]:
    >
    > Właśnie, drogo trochę /za dwa dni/. Dołożyć trochę kasy i jakieś w miarę
    > przyzwoite studia podyplomowe będą.

    Drogo? Bywaja znacznie drozsze.

    Ale trzeba przyznac, ze spora czesc tego to sala w dobrym hotelu, sprzet,
    kawa, lunch z atrakcyjnym menu i inne atrakcje. Ma to sens, bo jest sie
    bardziej skupionym. W dodatku szkolenia to miejsce nawiazywania znajomosci,
    co jest wazna wartoscia dodana i dlatego e-learning nigdy nie zastapi
    szkolen w niektorych branzach.

    > btw. czy już ruszyły te dotacje z UE na szkolenia? Słyszałam, że nawet
    > podyplomowe by dofinansowywali.

    Jak Cie pracodawca wysle.

    > Są już jakieś oferty z kursami/studiami dofinanowanymi z UE?

    http://www.parp.gov.pl/efs_a.html i to, co jest napisane czerwonym tekstem
    :)

    tzn. wnioski sie sklada, ale pierwsze wyniki dopiero beda.

    I.