PracaGrupypl.praca.dyskusjena pocieche... › Re: na pocieche...
  • Data: 2004-12-26 12:57:20
    Temat: Re: na pocieche...
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fotech; <cqgg8k$bps$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Sa, i to czesto, posiadaja IDENTYCZNE zdania, przepisane z tanich
    > podrecznikow i poradnikow internetowych.
    > I mi osobiscie jest trudno po tym zaufac, ze pracownik tej "klasy
    > myslowej" moze mi byc potrzebny.

    ;) Pracownik tej klasy myślowej? ;) Jaka piękna racjonalizacja tego, że
    czasami masz problem z wyborem kandydatów, czasami męczy Ciebie czytanie
    ich CV, a czasami sam nie wiesz, dlaczego kogoś wybrałeś. :)

    Jak rozumiem, pracownik, który przyjdzie i stwierdzi, że 2+2=5, jest dla
    Ciebie wzorem "poszukiwanej" klasy myślowej? A może taki, którego boli
    ręka i głowa na myśl, że musi poszukać "wiedzy"? ;)

    Temat ogólnie szeroki, więc pozwoliłem sobie też na generalizację -
    zastanawiająca jest jednak Twoja jednostronność w ocenie, która nie tyle
    sprowadza się do całościowej oceny tematu, co do uzasadnienia odrzucania
    "szablonowych" CV - czy równie łatwo potrafisz uzasadnić akceptowanie
    "nieszablonowych" CV NIE OPIERAJĄC SIĘ na negacji "szablonowców"? ;))

    Flyer