PracaGrupypl.praca.dyskusje › na czym ta praca polega-asystentka ds.administracji?

  • 1. Data: 2003-07-10 15:17:08
    Temat: na czym ta praca polega-asystentka ds.administracji?
    Od: "Mania" <s...@g...geol.agh.edu.pl>

    Witam!!
    Czy może ktoś z was wie, na czym DOKŁADNIE polega praca na stanowisku
    asystentki do spraw administracji? Będę wdzięczna za wszelkie informacje.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-10 17:30:02
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Mania" <s...@g...geol.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!!
    > Czy może ktoś z was wie, na czym DOKŁADNIE polega praca na stanowisku
    > asystentki do spraw administracji? Będę wdzięczna za wszelkie informacje.
    > Pozdrawiam

    to może oznaczać wszystko: takie przynieś wymieś pozamiataj i zaszczekaj bo
    pies uciekł, a może być to praca równa administrowaniu obiektem pracodawcy.
    Wielka rozpiętość, ale taka jest rzeczywistość. No chyba, że wiesz coś
    więcej o strukturze i organizacji firmy, wtedy postaram się pomóc
    JO

  • 3. Data: 2003-07-10 20:15:41
    Od: "Mania" <a...@b...pl>

> [...]
    > Wielka rozpiętość, ale taka jest rzeczywistość. No chyba, że wiesz coś
    > więcej o strukturze i organizacji firmy, wtedy postaram się pomóc

    Hej!

    Wiem jedynie tyle, że jest to autoryzowany serwis Sony w Krakowie, który
    poszukuje do swojego salonu asystentki ds. administracji. Niestety, więcej
    konkretnych informacji nie posiadam.

    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2003-07-11 06:01:16
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "Mania" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poszukuje do swojego salonu asystentki ds. administracji. Niestety, więcej

    Domyślam się, że może chodzić o sekretarkę - recepcjonistkę. Odbieranie
    telefonów, prowadzenie korespondencji, prace biurowe + recepcja (podawanie
    kawy etc) może być nawet ze zmywaniem bo nie sądzę by salon miał specjalnie
    do tego zatrudnioną osobę. W grę może wchodzić zaopatrzenie w materiały
    biurowe itp. No cóż każdy nazywa swoje stanowiska jak chce - stąd mamy
    konserwatora powierzchni płaskich - czyli tradycyjnie sprzątaczka :-)
    pozdrawiam