PracaGrupypl.praca.dyskusje"na czarno" › Re: "na czarno"
  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "na czarno"
    Date: Sun, 14 Aug 2005 15:15:59 +0200

    Sun, 14 Aug 2005 14:39:05 +0200, użyszkodnik Zbyszek Tuźnik
    <d...@b...pl> napisał:

    > De Gustibus Cośtam Cośtam

    jasniej prosze

    > Wiesz dopóki jest to stopień, to nie ma problemu. Równie dobrze - a
    > nawet lepiej - może być to wolontariat.

    o ile wykonujacy prace na inne źródko utrzymania a nie zawsze tak jest
    niestety :(

    > Popieram, acz wynosząc z postów na ppd jesteś wymierającym gatunkiem.

    jesli pracodawca przez caly czas wykonywania pracy podchodzi do
    pracownika na odpowiednim poziomie, płaci nawet jesli niewielkie to
    jednak terminowo pieniądze, nie sprawia niespodzianek w rodzaju "za to
    potrącimy, za tamto potrącimy" to nie widze prowodu zeby utrudniać mu
    życie tylko dlatego że doszedlem w pewnym momencie do wniosku że
    warunki wykonywanej pracy mi nie odpowiadaja mimo że wczesniej nie
    mialem do nich zastrzezeń.
    Skoro mi sie nie podoba oraz uwazam ze jestem w stanie wykonywac
    prace za lepsze pieniadze to powinienem prace zmienic nie utrudniajac
    innym zycia.

    --
    futszaK
    jesteś burżuj i koniec bo nie bierzesz jedzenia na krechę :P