PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki?
    From: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: może podyskutują 50- latki?
    Date: Thu, 28 Nov 2002 04:26:07 +0100

    > Ale nie zmienia to faktu, ze w Polsce stosunek placy do cen jest, np. w
    porownaniu
    > z krajami Unii (a z tymi krajami porownanie jest uzasadnione, bo sa to
    standardy
    > do jakich dazymy), po prostu chory. Ceny wielu artykulow i dobr sa takie,
    jak na
    > Zachodzie , a place - szkoda gadac

    Takie teksty mnie rozwalaja. To chybalogiczne ze ten stosunek bedzie inny,
    przeciez nikt rozsadny nie bedzie sprzedawal tobie za tyl i tyle bo jestes
    biedny, a innemu drozej. A moze ty bys np. pracowal dla biednego za 100zl a
    dla bogatego za 500?(to tylko przyklad).
    Ten stosunek wynika z tego ze jestesmy krajem biedniejszym, choc nie ulega
    watpliwosci ze jest sporo towarow i dobr, ktorych stosunek placy i ceny jest
    dziwny, miedzy innymi mieszkania, na ktore koszt pracownika ma najwieksze
    znaczenie(w wielu krajach na budowach pracuja obcokrajowcy za grosze dzieki
    czemu ten przemysl wogole sie jakos kreci, np. Niemcy).