PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja pierwsza rozmowa kwalifikacyjna... › Re: moja pierwsza rozmowa kwalifikacyjna...
    From: "luk.z" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: moja pierwsza rozmowa kwalifikacyjna...
    Date: Sun, 22 Aug 2004 00:17:44 +0200

    Użytkownik Harry napisał:
    > NA Takie metody to tylko sie niedoświadczonego złapie. Wybrali ciebie bo nie
    > wiesz ze chca cie wykorzystac. Smutne ale prawdziwe. Masz isc na miasto i
    > "coś wskórać??" o Boshe.. zaraz pekne ze smiechu. Takiego kogos, bez
    > formularzy, gadżetów itp a zwłaszcza nie przyjeżdzającego firmowym autem SIE
    > OLEWA. Byłem odp. w firmie za wybór optymalnych rozwiązań, i bez full
    > profesjonalizmu, gan itp ludki nire mieli co szukac u NIKOGO, a co dopiero
    > TY?
    > Nie masz wizytówki imiennej, a to najważniejsze itp itd. Zrobią z ciebie
> [...]

    Tez mi sie to wydaje podejrzane. W koncu przedstawiciel
    biznesowy _musi_ do takiego szefa zajechac w garnitrku,
    firmowa fura, z pelna prezentacja itp. Jakbym sam byl szefem
    jakiejs firmy i przyszedlby do mnie taki "przedstawiciel" z
    ulicy to przegonilbym jak najszybciej zeby czasu nie
    marnowal. 100 minut na miesiac powiadasz? To chyba smiech na
    sali, tyle to mozna przez 1 dzien ptrzegadac. Wystarczy
    kilka powazniejszych rozmow z klientami. Z tym paliwem to
    tez chyba cos nie tak. Wydaje mi sie ze handlowcy w
    powaznych firmach tez nie maja limitu na nie jesli sluzy ono
    do pracy, maja chyba limity "prywatnych" kilometrow. Ale
    w tym przypadku to nie wiem na pewno. Niech mnie obecni
    tutaj handlowcy oswieca w tej materii :)