PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderowanie ppo › Re: moderowanie ppo
  • Data: 2004-09-18 16:03:45
    Temat: Re: moderowanie ppo
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 18 Sep 2004 14:47:39 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Ale, sorry, ja się gubię. I już do końca nie wiem, co ja tak naprawde mam
    > napisać. Bo najpierw były głosy, że chcecie odmoderować grupę. Jesli
    > tak, to
    > nie ma problemu z RFD, napiszę.
    > Potem, żeby zmienić FAQ i na tej podstawie zmienić zasady moderowania. W
    > takim wypadku w ogóle nie trzeba pisać RFD, tylko na grupie
    > przedyskutować i
    > przegłosować FAQ.
    > Potem, zeby wprowadzić jakieś mechanizmy moderacji, automaty etc. Kwestia
    > tego, co to dokładnie ma być. Bo, jak na razie, to ja szczerze mówiąc nie
> [...]

    Wymienilismy publicznie posty na temat mojej propozycji.
    Nie przypominam sobie, zeby ktos zaprotestowal.
    Pozostaja kwestie techniczne, potem opublikowanie na grupie, dyzkusja i na
    koniec jesli przejdzie na png to glosowanie.
    Dlaczego martwisz sie 10-a innymi sprawami, skoro jestem jedyna osoba
    ktora odpowiedziala publicznie na twoja propozycje.
    ps. po sp Zajdlu reszte czytam juz wybiorczo a nie caly
    kanon.Najwazniejsze, ze wiesz o kogo chodzi i moze cos ci dadza informacje
    ze wspazanego posta.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##