PracaGrupypl.praca.dyskusjemoderowanie ppo › Re: moderowanie ppo
  • Data: 2004-09-22 17:03:05
    Temat: Re: moderowanie ppo
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-09-22, Immona <n...@s...pl> wrote:

    > Widac ktos sobie wzial do serca, ze na grupy wysyla sie tresci zgodne z
    > nazwami grup, a w szczegolnosci ogloszenia tylko na grupy ogloszeniowe :)
    A... to mam nie czytać nazw grup? :-) Ok, następnym razem zamiast na
    alt.pl.sex.smoking-fetish napiszę tu :-)

    > Sadze jednak, ze forma samego linka do strony, na ktorej
    > jest oferta, z krotkim opisem w poscie: lokalizacja/zawod/forma
    > zatrudnienia, bez pelnej oferty, moglaby byc przepuszczana.
    Ehh. nie po to czytam ppo, zeby potem jeszcze łazić po stronach.
    Pewnie jeszcze przeładowanych flaszem, grafiką i dżawaskryptem, żeby
    przypadkiem nie dało się wejść gdzie trzeba.
    Jak juz sie zamieści ten krótki opis: lokalizacja, zawód, forma zatrudnienia,
    to mozna i dopisać o co chodzi z pracą. Albo przekleić z w/w strony.
    Zresztą, oferty 'programista PHP' wystarczy zobaczyć. W 80% wymagają znajomości
    np. fotoshopa. A co to ma do programistów?

    > Nie kazdemu sie
    > chce przeformulowywac ogloszenie wg regul ppo. A sytuacja jest w Polsce
    > taka, ze pracodawcom szukajacym pracownikow zycie powinnismy raczej ulatwiac
    > niz utrudniac.
    >
    > Pewnie tak. Albo moderacja kilka lat temu byla lagodniejsza niz teraz. :)
    > Chyba znajde to ogloszenie w googlu i sprawdze...

    Czekam :-)

    > Ppo jest w cenie. Znam co najmniej dwie firmy korzystajace z ppo i wiem, ze
    > jak ktos odpowiada "W odpowiedzi na ogloszenie z pl.praca.oferowana", a nie
    > "w odpowiedzi na ogloszenie w gazecie", to ma plusa na wstepie za to, ze
    > szuka na Internecie i wie, gdzie szukac.

    ppo jeszcze kiedys mirrorowały inne serwisy. Pamiętam jak się zdziwiłem, jak
    dostałem maila 'w odpowiedzi na ogłoszenie zamieszczone w portalu pracuj.pl'...
    myślę sobie - w życiu nie zamieszczalem tam ogłoszenia - i cv do śmieci. Potem
    zobaczyłem, że mirrorują... i wygrzebałem ze śmieci, żeby być uczciwym :-)

    > Ja bym zrobila (tego wniosku prosze nie traktowac powaznie, to tylko
    > marzenie o niebieskich migdalach) osobna grupe pl.praca.oferowana.handlowcy
    > i nie wpuszczala na ppo tych szukajacych przedstawicieli handlowych :)

    Jakis czas temu byloby jeszcze zapotrzebowanie na
    pl.praca.oferowana.sklep-internetowy-w-php-mysql ;-) Teraz na szczęście jest
    to odsiewane... Za co, Ci, Przemku, dziekuje ;-)

    Kender

    --
    "Come on, Doc. Give a good blow."
    [Kaylee in "Out Of Gas" Episode, Firefly]