PracaGrupypl.praca.dyskusje › moderator poszukiwany

  • 1. Data: 2004-03-15 09:05:52
    Temat: moderator poszukiwany
    Od: "Maciek" <b...@o...pl>

    Witam czy ktoś widział nowego moderatora z pl.praca.oferowana.
    miał być nowy i miało być ok. a tu znowu zastój.

  • 2. Data: 2004-03-15 09:22:42
    Temat: Re: moderator poszukiwany
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciek <b...@o...pl> wrote:
    > Witam czy ktoś widział nowego moderatora z pl.praca.oferowana.
    > miał być nowy i miało być ok. a tu znowu zastój.

    Z tego co wiem - moderator tez czlowiek i w weekendy nie zawsze pracuje.
    (tak mu sie zdazylo ;)

  • 3. Data: 2004-03-15 09:33:38
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Maciek zapodał(a):
    > Witam czy ktoś widział nowego moderatora z pl.praca.oferowana.
    > miał być nowy i miało być ok. a tu znowu zastój.

    Ja sądzę, że zebrał oferty i knuje... Tak to bywa z tymi
    wrednymi moderatorami.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 4. Data: 2004-03-15 09:54:38
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Maciek wrote:
    > Witam czy ktoś widział nowego moderatora z pl.praca.oferowana.
    > miał być nowy i miało być ok. a tu znowu zastój.

    w zeszlym tygodniu go widzialem ;)

    m.

  • 5. Data: 2004-03-15 18:06:35
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Towarzysz(ka) Maciek zapodał(a):
    >
    > Ja sądzę, że zebrał oferty i knuje... Tak to bywa z tymi
    > wrednymi moderatorami.

    Spalil na popiól i rozsypał złośliwie na 7 stron świata.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 6. Data: 2004-03-15 18:11:09
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Maciek wrote:
    > Witam czy ktoś widział nowego moderatora z pl.praca.oferowana.
    > miał być nowy i miało być ok. a tu znowu zastój.

    Pomówienia.

  • 7. Data: 2004-03-16 07:24:25
    Od: "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" <d...@N...irc.pl>

    > Spalil na popiól i rozsypał złośliwie na 7 stron świata.
    Zaczekaj...maile spalił?
    Jak też tak chcę. Umieć.
    :))
    Doom_

  • 8. Data: 2004-03-16 14:49:49
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Jerzy zapodał(a):
    > Zaczekaj...maile spalił?
    [...]

    FIREwall'a nie miał i tak głupio wyszło...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl