PracaGrupypl.praca.dyskusje › mobbing?

  • 1. Data: 2005-02-21 20:17:06
    Temat: mobbing?
    Od: "Sebastian T." <s...@p...onet.pl>

    Witam.
    Pracodawca nie wyplaca regularnie wynagrodzen od prawie 2 lat, w ostatnim
    czasie okres wyplacania przedluzyl sie o 1 miesiac.
    W dodatku zostaly zabrane komputery z firmy pozbawiajac pracownikom
    narzedzia pracy.
    Dzialania takie wynikaja z restrukturyzacji przedsiebiorstwa i zmiany adresu
    dzialalnosci firmy.
    Moje pytanie jest nastepujace.
    Co zrobic w przypadku pozbawuienia przez rpacodawce jedynego narzedzia pracy
    (stanowisko informatyka)?
    Co zrobic w przypadku, gdy pracodawca nie zapewni innego stanowiska pracy
    odpowiadajacemu kwalifikacjom pracownika?
    Czy mozna pracodawce "zmusic" do zwolnienia z obowiazku swiadczenia pracy?
    Co zrobic gdy pracodawca bedzie ignorowal wszelkie monity dotyczace pracy
    unikajac pobytu w firmie, zaslaniajac sie pobytem np.w szpitalu itp?

    Dzieki za odpowiedz.

    Seba

  • 2. Data: 2005-02-21 20:40:52
    Temat: Re: mobbing?
    Od: "Sebastian T." <s...@p...onet.pl>

    ?? Faktycznie... nie napisalem, ze jestesmy na wypowiedzeniach i pracodawca
    ma nas w "szerokim powazaniu" rozmyslajac w "szpitalu" jak nie wyplacic
    naleznych swiadczen pracownikom.

    Użytkownik "mophe" <x...@v...pl> napisał w wiadomości
    Sam sobie odpowiedziałeś...
    (..)"Dzialania takie wynikaja z restrukturyzacji przedsiebiorstwa i zmiany
    adresu
    dzialalnosci firmy."
    To o co ty pytasz?
    Zresetuj się ;)

  • 3. Data: 2005-02-21 20:42:10
    Od: "mophe" <x...@v...pl>

    Sam sobie odpowiedziałeś...

  • 4. Data: 2005-02-21 21:17:21
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > ?? Faktycznie... nie napisalem, ze jestesmy na wypowiedzeniach i
    pracodawca
    > ma nas w "szerokim powazaniu" rozmyslajac w "szpitalu" jak nie wyplacic
    > naleznych swiadczen pracownikom.

    Ty jestes informatykiem ? Bo z postow raczej wynika, ze pracownikiem w
    ksiegowosci ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-02-21 21:46:52
    Od: "Sebastian T." <s...@p...onet.pl>

    ?? a po czym to poznac? :) faktycznie mam kurs samodzielnego ksiegowego :D

  • 6. Data: 2005-02-21 22:15:55
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    Użytkownik "Sebastian T." <s...@p...onet.pl> napisał

    > ?? a po czym to poznac? :)