PracaGrupypl.praca.dyskusje › dofinansowanie do studiów

  • 1. Data: 2005-02-21 15:52:28
    Temat: dofinansowanie do studiów
    Od: "nntrt" <n...@g...pl>

    Chcę ubiegać sie o dofinansowanie studiów. Studiuję na II roku na kierunku
    ścisle związanym z moją pracą i mam podpisaną umowę na czas nieokreślony.
    Czy mogę sie ubiegać o takie dofinansowanie w trakcie studiów, bo podobno
    jest taka mozliwość, ale od pierwszego roku?
    Jeśli tak to w jakiej wysokości i jaka jest tego podstawa prawna?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-22 12:39:07
    Temat: Re: dofinansowanie do studiów
    Od: "tfuuu" <t...@p...pl>

    To czy mozesz ubiegac sie o dofinansowanie w trakcie studiów zalezy od firmy
    (dobrego humoru szefa lub zasad ogolnie przyjetych w firmie). Niemniej
    zawsze wiaze sie to z jakas lojalka. Zastanow sie czy na pewno jest ci to na
    reke (praca w firmie przez np 2 lata od skonczenia studiow ktore beda trwaly
    jeszcze np przez 3 lata - 5lat w jednej firmie to szmat czasu)

    Jaka jest podstawa prawna - nie mam pojecia, nie wiem czy jest to w jakis
    sposob regulowane. Odnioslam wrazenie, ze raczej kwota czy czas lojalki sa
    uzganiane w toku negocjacji miedzy firma a pracownikiem.

    Napisz podanie gdzie opiszesz szkole, kierunek, przydatnosc tegoz do pracy
    oraz wysokosc dofinansowania i czas przez jaki bedzie trwalo, i przedstaw
    pracodawcy. Powinien przedstawic ci swoje warunki.
    --
    Pozdrawiam,
    tfuu...