PracaGrupypl.praca.dyskusje › przedstawiciel towarów szybkorotujących

  • 1. Data: 2005-02-21 14:49:10
    Temat: przedstawiciel towarów szybkorotujących
    Od: "RS" <s...@g...pl>

    Witam!

    Mam pytanie do ludzi co się tym z tematu zajmują. Może naiwne ale sam jestem
    też przedstawicielem tyle, że z innej branży - zdecydowanie nie rotującej i
    mam zawierać kontrakty niekoniecznie co na ilość a co na jakość i
    długoletnią współpracę.

    Na czym tak w praktyce polega praca takiego człowieka

    ... rano wsiada w auto i objeżdża swoje sklepy np. taki od mrożonek i pyta
    się czy może dokupią 2 opakowania czegoś tam? czy też dzwoni czy inaczej się
    kontaktuje z właścicielem sklepów?
    ... jego zaganiem jest pozyskiwanie nowych sklepów czy też regularnie wraca
    do tego samego punktu zbierając kolejne zamówienia?
    ... ma wynagrodzenie za ilość zamówień?

    niech ktoś mi potwierdzi lub wyprowadzi z błędu czy mam dobry obraz
    przedstawiciele z takiej branży?

    RS

    ps. sorry za te mrożonki ale dziś w moim warzywniaku byłem świadkiem jak
    taki człowiek sprzedawał 2 opakowanie fasolki mrożone i stąd mnie to
    zaciekawiło