PracaGrupypl.praca.dyskusje › czas trwania rekrutacji

  • 1. Data: 2005-02-21 18:59:17
    Temat: czas trwania rekrutacji
    Od: c...@w...pl (chayenne)

    Witam,

    Jaki jest czas trwania rekrutacji jezeli nie został podany termin koncowy. W
    wielu ogloszeniach o prace spotkalem sie ze prosza o przeslanie dokumnetow i
    informacja ze skontaktuja sie z wybranymi osobami. Po jaki czasie mozna
    uwazac ze sprawa jest nieaktualna.

    chayenne

  • 2. Data: 2005-02-21 19:11:03
    Temat: Re: czas trwania rekrutacji
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Różnie, czasem po tygodniu czasem po 2 miesiącach. Nie ma reguły

  • 3. Data: 2005-02-23 08:37:36
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    Dnia 21 Feb 2005 19:59:17 +0100, chayenne <c...@w...pl> napisał:

> [...]
    > dokumnetow i
    > informacja ze skontaktuja sie z wybranymi osobami. Po jaki czasie mozna

    do mojej Zony odpowiedz kiedys po roku przyszla :-))
    Oczywiscie "kulturnie" powiedzielismy, ze nieco sie spoznili, bo praca juz
    byla i to lepsza :-)

    --
    Bonza b...@w...pl
    pager 0642299084; skype daboni