PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: mlodzi zdolni

  • 1. Data: 2002-07-30 09:45:34
    Temat: Re: mlodzi zdolni
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "soma" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3d4152df.85787766@193.219.28.2...
    > Witam serdecznie
    >
    > Mam pytanie:
    > Czy spotkales sie ze zjawiskiem dreczenia mlodego i zdolnego
    > pracownika przez szefa ktory boi sie, ze zajmie on jego stanowisko
    > (nie wysylanie na szkolenia czepianie sie o przyslowiowy przecinek,
    > hamowania rozwoju pracownika).
    > Czy z tego powodu musiales zmienic prace by moc dalej sie rozwijac?

    Moze nie jestem jakos wybitnie mloda ani zdolna, ale spokalam sie z czyms
    takim. Nie bylo to hamowanie rozwoju, ale calkowite wygryzienie z pracy.
    Zrobila tak ze mna pewna gestapowa, ktora nie jest zadna szefowa firmy, a
    rzadzi calym biurem, a szefa okrecila sobie wokol palca. Mnie ta zmiana na
    zdrowie akurat wyszla, bo juz nie musze na jej... buzke patrzec.
    Pozdrawiam :)
    Iwonka