PracaGrupypl.praca.dyskusje › minimum socjalne w 1997r

  • 1. Data: 2007-02-11 20:40:41
    Temat: minimum socjalne w 1997r
    Od: "RobRoy" <r...@w...vp.pl>

    Jako ze jeszcze nie pisalem na tej grupie,
    wiec ladnie sie witam :)

    Googlowalem, ale chyba zle pytania zadawalem bo nie znalazlem :-(
    Interesuje mnie, jaka byla kwota minimum socjalnego w 1997r.
    A najchetniej link, gdzie byloby to podane oraz podstawa prawna.

    Znalazlem tylko minimalne wynagrodzenie
    http://www.prawo.lex.pl/wew_wskazniki.php?z=minim
    a to nie o to chodzi.

    Pozdrawiam
    RobRoy

  • 2. Data: 2007-02-11 20:42:23
    Temat: Re: minimum socjalne w 1997r
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 11-02-2007 o 21:40:41 RobRoy <r...@w...vp.pl> napisał(a):

> [...]
    > Interesuje mnie, jaka byla kwota minimum socjalnego w 1997r.
    > A najchetniej link, gdzie byloby to podane oraz podstawa prawna.

    A minimum socjalne w ogóle jest określone prawnie?

    --
    "W dzisiejszych czasach, aby wzbudzić u kogoś oburzenie wystarczy mu
    zaproponować, żeby z czegoś zrezygnował."

  • 3. Data: 2007-02-12 13:52:19
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Tomek P. wrote:

    > A minimum socjalne w ogóle jest określone prawnie?

    BTW, czym się różni "najniższe wynagrodzenie miesięczne" od "minimalnego"?

  • 4. Data: 2007-02-13 17:32:51
    Od: "RobRoy" <r...@w...vp.pl>

    Użytkownik "Sheen" <z...@v...pl> napisał w wiadomości

    > BTW, czym się różni "najniższe wynagrodzenie miesięczne" od "minimalnego"?

    Nazwa okreslajaca.
    Weszly nowe przepisy i zmienila sie nazwa

    Nikt nic nie wie nt minimum socjalnego?

    RobRoy

  • 5. Data: 2007-02-14 10:34:36
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    On 13 Lut, 18:32, "RobRoy" <r...@w...vp.pl> wrote:
> [...]
    wiadomościnews:eqprel$kiq$1@news.onet.pl...

    > Nazwa okreslajaca.
    > Weszly nowe przepisy i zmienila sie nazwa

    2 minuty szukania

    http://www.ipiss.com.pl/opracowania_min.html

    swoja droga, ztcw minimum socjalne to wylacznie kategoria
    informacyjna, bez zadnego umocowania prawnego.

    --

    Pozdrawiam,

    glos