PracaGrupypl.praca.dyskusjemega obciągara (#258) › Re: mega obciągara (#258)
    From: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: mega obciągara (#258)
    Date: Mon, 6 Mar 2017 19:54:43 +0100

    oooo, system od razu: tusk wyszydza, że niemcy kupią polskie wysoko
    rozwinięte technologie... mówi, że wynagrodzeni zostaną ci co kierowani
    angielskimi dżołkami ciężko pracowali nad rozwojem swoich możliwości...
    (nie znam się, ale to słowo pracowali to nie bardzo tu pasuje, raczej
    bym się opowiedział, nakradli - co sądzisz tusk?)

    P.S.
    zauważyłem na newsach ciekawą technikę blokady informacji, gdy o coś
    zapytam, jestem ostro cfelony przez lokalnych popisowych euro-liderów,
    Ktoś też tak ma? pogadajmy o strefie i jej fochach...