PracaGrupypl.praca.dyskusje › mega obciągara (#258)

  • 1. Data: 2017-03-06 19:46:13
    Temat: mega obciągara (#258)
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    pogadajmy, teraz skoro francja poparła, jaki euro spece mają
    przygotowany atak na wyborców pisu?

  • 2. Data: 2017-03-06 19:54:43
    Temat: Re: mega obciągara (#258)
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    oooo, system od razu: tusk wyszydza, że niemcy kupią polskie wysoko
    rozwinięte technologie... mówi, że wynagrodzeni zostaną ci co kierowani
    angielskimi dżołkami ciężko pracowali nad rozwojem swoich możliwości...
    (nie znam się, ale to słowo pracowali to nie bardzo tu pasuje, raczej
    bym się opowiedział, nakradli - co sądzisz tusk?)

    P.S.
    zauważyłem na newsach ciekawą technikę blokady informacji, gdy o coś
    zapytam, jestem ostro cfelony przez lokalnych popisowych euro-liderów,
    Ktoś też tak ma? pogadajmy o strefie i jej fochach...

  • 3. Data: 2017-03-07 18:29:24
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu rozumie mowę liderów-niemieckich politykierów? dlaczego nie
    powiedzą wprost, że planowany jest atak na pisowskich frajerów? a te
    groźby... może Ktoś wyjaśnić?

  • 4. Data: 2017-03-07 19:00:07
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ogólnie to nie wiem czy Ktoś słyszał, wspólnota europejska wyemanowała
    dyrektywę, żeby całym złem na świecie obarczyć wyborców pisu... podobno
    jakoś ostatnio cała masa liderów popis/eu została nagrodzona zasłużonymi
    grantami, za swoją ciężką pracę propagandową... ciekawe, ciekawe...

  • 5. Data: 2017-03-08 19:02:54
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a jeszcze ciekawsze jest to, że wolna wspólna wyzwolona zjednoczona
    europa jebie jakichś "frajerów" i jednocześnie wbija im propagandę, że
    to wyborcy pisu są ich agresorami... śmiech i kpina...

    ponownie proszę o podsyłanie materiałów...