PracaGrupypl.praca.dyskusjemasowa wymiana pracowników? › Re: masowa wymiana pracowników?
  • Data: 2006-11-24 09:40:33
    Temat: Re: masowa wymiana pracowników?
    Od: "kElka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jacros" <j...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:ek54cv$do3$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Daleki jestem od nasyłania czegokolwiek na kogokolwiek.. uważam że
    jedynie
    > mogłoby sie odbić czkawką osobom nie wymienionym w ogłoszeniu
    > np miłym paniom z kadr... szefostwo zawsze sie wylize.
    > Pisze ponieważ poczułem sie .... właśnie jak?
    > Czy tak wygląda zapłata za lojalność wobec firmy?
    > na cholere nam wpajają teksty o zaangażowaniu i że wszyscy (my i
    szefostwo)
    > jedziemy na jednym wózku?

    Zwariowałeś?? Takie teksty to czym gorsza firma tym więcej (np w
    hipermarketach) Szefostwo ma tak dobierać pracowników i tak zarządzać by
    ich praca przynosiła jak największy zysk. A Twoja lojalność wobec firmy
    powinna opierać się na wynagrodzeniu i tym czy Cię traktują po ludzku.
    Jeśli otrzymuje 1000 zł i traktują mnie jak śmiecia to dlaczego mam czuć
    jakąkolwiek lojalność do firmy?
    Jak jestem chociaż średnia to znajdę inną pracę, dlaczego mam się
    przejmować,ze jak zbankrutują to prezes nie dostanie swoich pięciu tysięcy?