PracaGrupypl.praca.dyskusjemasowa wymiana pracowników? › Re: masowa wymiana pracowników?
  • Data: 2006-11-24 14:22:41
    Temat: Re: masowa wymiana pracowników?
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kElka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ek6rd1$pbp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ja wiem że wszystko jest tajne i poufne i byle jaki śmieć- przepraszam
    > pracownik nie ma prawa wiedzieć nawet ogólnie czy firma bankrutuje
    > czy się rowija, bo pewnie zażądał by pieniędzy za nadgodziny.

    Pracownika nie powinno to w ogóle interesować i nie powinno z tego nic dla
    pracownika wynikać - powinien negocjować satysfakcjonujące go warunki nie
    oglądając się w ogóle na "potencjał" firmy. Niezależnie od tego "potencjału"
    powinien żądać wynagrodzenia za nadgodziny. Dzięki temu pracownik nie musi
    ciągle tego "potencjału" szacować i porównywać go ze swoją płacą (dochodząc do
    frustrujących wniosków ;) ). Nie bez znaczenia jest fakt, że nawet kluczowy
    pracownik ma g... a nie wiedzę o sytuacji firmy :).

    entrop3r