PracaGrupypl.praca.dyskusjemaniery kadrowcow i rekruterow › Re: maniery kadrowcow i rekruterow
    From: "blondi" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: maniery kadrowcow i rekruterow
    Date: 26 Oct 2006 08:38:28 -0700
    <1...@b...googlegroups.com>
    <ehpup3$148m$1@news2.ipartners.pl>

    Any User napisał(a):

    > Każdy szef to zrozumie. Tylko odnośnie problemów szeregowego pracownika, dla
    > szefa, który rozumie też potrzeby firmy, pojawia się pytanie: KOGO?
    > (najpierw przemyśl, potem spójrz w dół posta)
    > (KOGO TO OBCHODZI?)

    Dla mnie sprawa jest prosta. Firma, ktora chce miec lojalnych,
    zwiazanych z nia pracownikow traktuje ich jak ludzi. To wszystko. Wiec
    patrzac z tej perspektywy - najbardziej interesuje to firme (zarzad,
    szefa, wspolpracownikow) zebym w firmie czula sie dobrze, bo wtedy
    robie swoje i wszyscy (a zwlaszcza firma) na tym zyskuje.

    To sa podstawy teorii zarzadzania zasobami ludzkimi. Ale mam wrazenie,
    ze taka wiedza jest Ci obca.

    Blondi