PracaGrupypl.praca.dyskusje › mam dość

  • 11. Data: 2003-02-19 07:49:56
    Temat: Re: mam dość
    Od: "news.lublin.pl" <m...@p...onet.pl>

    NIE MARUDZIĆ, do roboty.... do roboty......

    --
    Pozdrawiam Marek

  • 12. Data: 2003-02-19 17:12:30
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Pare miesiecy temu mowilem jak oni, a dzis jestem bezrobotny, gdy sobie
    > przypomne, od razu mi razniej :)))))))
    >
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof (troche z pzrymrozeniem oka)

    Ja miałem pracę, potem straciłem, teraz znowu mam i nie wiem kiedy było mi
    lepiej

    Tomek

  • 13. Data: 2003-02-19 21:35:09
    Od: g...@o...pl

    > NIE MARUDZIĆ, do roboty.... do roboty......
    >
    > --
    > Pozdrawiam Marek
    >
    > Powtarzasz się. Mam pracę ,także taką za którą mam niezapłacone od około
    roku.Ostatnio biegła nawrzeszczała na mnie , że jeżeli nie mam umowy , może
    mnie oskarżyć o ukrywanie dochodów.Podziękowałam jej i odesłałam
    papiery ,niech się buja teraz sama.