PracaGrupypl.praca.dyskusje › mKiosk Włocławek

  • 1. Data: 2006-01-13 11:14:15
    Temat: mKiosk Włocławek
    Od: "Kameleon" <k...@p...fm>

    Witam
    Ostatnio zauważyłem nowy mKiosk we Włocławku. Widze że mBank coraz bardziej
    rozwija swoją ofertę mKiosków. Całkiem sympatycznie sie prezentuje choć brakuje
    jeszcze pare rzeczy ale zapewne to kkwestia czasu. Z tego co zauważyłem to
    chyba jako jedyny jest w swoim u a nie w markecie.

  • 2. Data: 2006-01-13 11:31:00
    Temat: Re: mKiosk Włocławek
    Od: cartman <cartman@___neostrada.pl>

    Kameleon wrote:
> [...]
    > jeszcze pare rzeczy ale zapewne to kkwestia czasu. Z tego co zauważyłem to
    > chyba jako jedyny jest w swoim u a nie w markecie.

    no i?

  • 3. Data: 2006-01-13 11:59:53
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Kameleon wrote:

> [...]
    > Z tego co zauważyłem to chyba jako jedyny jest w swoim u a nie w markecie.

    No i co z tego jak ofertę ma do bani.

  • 4. Data: 2006-01-15 19:57:12
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Kameleon napisał(a):
    > Ostatnio zauważyłem nowy mKiosk we Włocławku.
    Wzruszajace.
    A napisales swoj post celem...?
    --
    Michal "badzio" Kijewski