PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
  • Data: 2003-08-15 14:47:52
    Temat: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Od: Nahia <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Damon, d...@W...onet.pl
    On 15 Aug 2003 09:36:42 +0200:

    > Czy złym tego nie wiem, ale szukając kogoś do pracy raczej
    > wybiera sie osoby najbardziej pasujące do danego stanowiska.
    > Ty wolałaś oszczedzac i zatrudniać młodych ludzi, których
    > doświadczenie czy predyspozycje sa marne w tym zakresie.

    ..a zaraz na grupe wejdzie znerwicowany absolwent i zapyta
    "no a gdzie ja mam to doswiadczenie zdobywac skoro nikt nie
    chce zatrudniac studentow???" ;)

    sekretarka to sekretarka -- nie specjalista ds zabezpieczen
    czy inny profesor filozofii. anna nie czepiala sie przeciez
    u tych osob braku doswiadczenia, nieznajomosci urzadzen czy
    innego ogolnie pojetego amatorstwa.

    czepila sie glownie jednej rzeczy: ortografii.

    i czepila sie slusznie, bo nawet sredniointeligentna osoba
    musi zdawac sobie sprawe, ze sekretarka w pracy _pisze_.

    na prawde zatrudnilibyscie osobe, ktorej nie mozecie nawet
    powierzyc napisania krotkiej notatki dla klienta bo nie ma
    zadnej pewnosci czy nie napisze mu np. "dzienkujemy"?
    ja bym nie zatrudnila.

    > Damon

    pzdr.
    Nahia