PracaGrupypl.praca.dyskusje[long] brak efektow w poszukiwaniu pracy - prosba o rady › Re: [long] brak efektow w poszukiwaniu pracy - prosba o rady
    From: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [long] brak efektow w poszukiwaniu pracy - prosba o rady
    Date: Sat, 21 Jun 2003 20:30:17 +0200

    Użytkownik "kalashnikov" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bd1sj7$2df$1@druid.ceti.pl...

    > Tytulem wstepu - jestem swiezo upieczonym absolwentem AE w Krakowie (od
    > dwoch tygodni), pracy szukam od prawie pol roku (ze zmienna
    intensywnoscia).

    Ja podobnie jak Ty jestem od niedawna absolwentem (Politechnika Śląska),
    podczas studiów udało mi się zdobyć trochę doświadczenia podczas wielu
    praktyk i też od kilku miesięcy szukam pracy... Podobnie byłem tylko na 1
    rozmowie... Zastanawiam się po jaką cholerę zawsze byłem taki pracowity i
    pilny (studia skończyłem z wyróżnieniem), skoro okazuje się, że bez
    znajomości to sobie można CV wysyłać i czekać w nieskończoność na odpowiedź.
    No ale cóż, musimy próbować dalej :)