PracaGrupypl.praca.dyskusje[long] brak efektow w poszukiwaniu pracy - prosba o rady › Re: [long] brak efektow w poszukiwaniu pracy - prosba o rady
  • Data: 2003-06-21 17:30:59
    Temat: Re: [long] brak efektow w poszukiwaniu pracy - prosba o rady
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kalashnikov" <i...@o...pl> napisał(a) tak:
    > Witam! :)
    >
    > Tytulem wstepu - jestem swiezo upieczonym absolwentem AE w Krakowie (od
    > dwoch tygodni), pracy szukam od prawie pol roku (ze zmienna
    intensywnoscia).
    > Rownolegle ze studiami dziennymi podejmowalem sporo roznych aktywnosci
    (...)
    różnych aktywności? zalecałbym używanie dobrej polszczyzny, czyli w tym
    wypadku pasuje "działań". może się okazać przydatne przy pisaniu listów,
    jasnych i rzeczowych.
    Ale do rzeczy: tak też miałem z początku, wydawało mi się, że już nic. Ale
    ruszyło. Po 6 miesiącach. Mam kilkuletnie doświadczenie zawodowe. To był
    zgryz.
    Mój kolega z MBA szukał pracy 8 miesięcy, miał niewielkie doświadczenie
    zawodowe.
    Każdy myśli, że jego to spotyka - a jak widać nie tylko.

    Jerzy