PracaGrupypl.praca.dyskusjelojalnosc wobec firmy a nieuczciwy pracodawca › Re: lojalnosc wobec firmy a nieuczciwy pracodawca
    From: marcela <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: lojalnosc wobec firmy a nieuczciwy pracodawca
    Date: Sun, 6 Apr 2008 08:02:59 -0700 (PDT)

    On 6 Kwi, 14:36, "niepodatny na podatki" <n...@p...com>
    wrote:
    > Moja koleżanka pracowała w małym sklepie spożywczym jako sprzedawczyni i
    > została zwolniona, za to że ostrzegała klientów przed nieuczciwym
    > pracodawcą.
    > W sklepie tym różne towary bywały po obniżonych cenach, a cała promocja
    > polegała na tym, że towary były już przeterminowane, albo ich termin
    > upływał dosłownie za chwile. Znajoma odradzała zakup, głównie starszym
    > osobom, które nie dostrzegały daty ważności i myślały że to poprostu
    > okazyjna cena. Co sądzicie o czymś takim? Dlaczego firma sprzedaje
> [...]

    to bardzo częste zjawisko, nie znam osoby która nie dałaby się nabrać
    na przeterminowany, popsuty lub niedobry produkt żywnościowy.Sama też
    kupiłam serek z aktualną datą ważności a po otwarciu na wierzchu była
    woda a pod spodem ścięty skwaśniały serek.Takie rzeczy z geguły
    stosują małe prywatne sklepiki żywnościowe.Czasami zdarzyło się że
    zwracałam uwagę właścicielowi ale tłumaczy się że to nie on tylko
    producent takie coś mu przywiózł, przeprasza, wciska kit, mydli oczy i
    takie tam duperele.