PracaGrupypl.praca.dyskusjelojalka na zbyt wysoką kwotę i długi okres › Re: lojalka na zbyt wysoką kwotę i długi okres - podsumowanie
    From: "berliner.mauer" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: lojalka na zbyt wysoką kwotę i długi okres - podsumowanie
    Date: 8 Feb 2007 09:56:26 -0800

    > Wg mnie blefuja - nie po to wysylali was na szkolenie zeby teraz
    > wyszkolonych podepchnac konkurencji.
    > Nie widze powodu dla ktorego mielibyscie to podpisywac. Uczciwy uklad to
    > uprzedzic pracownika przed faktem - "podpisujesz - szkolisz sie, nie
    > podpisujesz - nie szkolisz sie". To firma popelnila blad w tym wypadku.

    Sprawa ciągła się jak flegma ale w końcu szef jednak zrozumiał, że
    mogłoby jednak odejść kilka osób z firmy.
    Postanowiono, że nie musimy podpisywac lojalek jako powód podano, że
    rzeczywiście postawiono nas przed faktem dokonanym.
    Z drugiej strony szkolenia zapłacone z góry więc czy byśmy na nie
    chodzili czy nie to kwota by się nie zmieniła.
    Pracujemy jakby nigdy nic ale ja nie ukrywam, że jak nie myślałem ile
    tu jeszcze chce pracować tak ostatnio zacząłem przeglądać oferty
    pracy... koledzy również :-/

    Dziękuje wszystkim za wskazówki, które teraz wydają się tak proste i
    logiczne ale w sytuacjach podbramkowych człowiek zastanawia się że to
    może on sam źle rozumuje takie umowy a firma chce bardzo dobrze dla
    niego :-)