PracaGrupypl.praca.dyskusjelojalka i koniec umowy - jak to ugryzc › Re: lojalka i koniec umowy - jak to ugryzc
    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: lojalka i koniec umowy - jak to ugryzc
    Supersedes: <eltguq$540$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Date: Fri, 15 Dec 2006 07:56:47 +0100

    Re to: czarny [Thu, 14 Dec 2006 16:33:56 +0100]:

    > 'Lewy' czy nie jaka to róznica?

    Dla niego - żadna.

    > Jeśli pracodawcy mogą ruchać pracowników bo tak im
    > wygodniej, to dlaczego pracownicy nie mogą ruchać
    > pracodawców?
    > Takie prawo rynku, każdy ciągnie w swoją stronę...

    Argument bitych murzynów jakoś na mnie nie działa. Jak ktoś
    jest fair względem mnie, to staram się być fair względem niego.
    Podchodząc globalnie, to musiałabym ogólnie być świnia, jako
    że większość ludzi to świnie...

    A efekt jest potem taki, że normalny pracodawca, który chciał
    pracownikowi na rękę pójść i zasponsorował mu naukę, nawet tego
    specjalnie nie obwarowując i licząc na jego uczciwość - drugi
    raz już się na to nie nabierze. I potem jest jęczenie że nie
    ma możliwości rozwoju w polskich firmach.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * Miliony z gier * WGA won * Linutop *