PracaGrupypl.praca.dyskusjelojalka i koniec umowy - jak to ugryzc › Re: lojalka i koniec umowy - jak to ugryzc
    From: "Forrest" <d...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: lojalka i koniec umowy - jak to ugryzc
    Date: Wed, 13 Dec 2006 08:36:47 +0100

    Użytkownik "Forrest" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:elmgb0$f3h$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam taki maly, moze i duzy problem, ale nie wiem jak do tego podejsc od
    > strony prawa pracy.
    > Przez pewnien okes czasu moja firma palcila mi za moje studia
    > (doksztalcanie) za kazdym razem czyli co rok podpisywalem umowe
    > (lojalnosciowa) w ktorej bylo napisane ze zobowiazuje sie odpracowywac
    > tyle samo lat ile zaklad wydawal na moje ksztalcenie (3 lata). Niestety, a
    > moze i stety :) znalazlem calkowicie inna prace, w innym miescie i
    > chcialbym zmienic zaklad pracy. Moment chyba jest dla mnie jak najbardziej
> [...]

    Sluchajcie, najgorsze z tego wszystkiego jest to ze 2 lata temu zmienilem
    stanowisko pracy i zamiast byc informatykiem jestem handlowcem (a mnie do
    handlu naprawde nie ciagnie). Znalazlem prace gdzie moge sie rozwijac a nie
    tak jak teraz.
    A co do dofinansowywania to tak naprawde jak zostalem zatrudniony w tej
    firmie to juz studiowalem, dowiedzialem sie od pracownikow ze jest mozliwosc
    dofinansowywania studiow wiec z tego skorzystalem.
    Tak naprawde gdybym mial to stanowisko pracy jakie mialem na poczatku to nic
    takiego nie mialoby miejsca, ale handel..... to nie dla mnie :(

    Takze zwracam sie jeszcze raz z pytaniem, czy moge nie podpisywac nowej
    umowy i czy o lojalce bede mogl wtedy zapomniec.

    Dzieki
    Forrest