PracaGrupypl.praca.dyskusjelojalka › Re: lojalka
    From: "wojtek lisowski" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: lojalka
    Date: Wed, 6 Feb 2002 19:37:53 +0100

    Cześć!!!
    Dzięki za odpowiedzi ( wszczególności Kaizenowi) ale mam teraz jeszcze
    pytania dalsze:
    w umowie mam:
    "par. 6 zakaz działalności konkurencyjnej po wygaśnięciu umowy - w
    przypadku wygaśnięcia niniejszej umowy firma zażąda od Współpracownika
    zobowiązania, że w ciągu następnych 2 lat (zakończę pracę 28 lutego) nie
    podejmie on bezpośrednio lub pośrednio samodzielnie działalności dla
    przedsiębiorstwa, z którym Spółka konkuruje. Współpracownik zobowiąże się w
    szczególnośći, że nioe otworzy własnej firmy o tym samym lub podobnym
    profilu oraz nie przejmie udziałów. nie wolno mu świadczyć usług dla obcych
    firm w zakresie działania spółki. W każdym przypadku niedozwolonych działań
    ustala sie karę umowną w wysokości 5000 zł. Poza tym stosowane będą
    roszczenmia z tytułu popełnionych zaniedbań i mozliwość wytoczenia powództwa
    zpowodu innych szkód"

    W dniu wręczenia wypowiedzenia (jak już pisałem zamieniłem na własne
    wypowiedzenie z miesiacem) dostałem jeszcze pisemko do podpisu treści "W
    związku z wypowiedzeniem przez pana umowy o pracę zobowiązujemy pana do
    przestrzegania par. 6 powołanej umowy o pracę z dnia...)

    No i :
    1. czy te odszkodowanie dotyczy sytuacji kiedy się sam zwolniłem (pytanie
    dla 100% pewności)
    2. nic nie ma o odszkodowaniu, co dalej? - kaizen jak mam rozumieć w tym
    przypadku par. 2 artykułu 101.2 - jakie to mogą być przyczyny?)

    Pozdrawiam
    Lisio