PracaGrupypl.praca.dyskusjelojalka › Re: lojalka
  • Data: 2002-02-06 19:02:32
    Temat: Re: lojalka
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wojtek lisowski" napisał w wiadomości:
    [...]
    > No i :
    > 1. czy te odszkodowanie dotyczy sytuacji kiedy się sam zwolniłem (pytanie
    > dla 100% pewności)
    > 2. nic nie ma o odszkodowaniu, co dalej? - kaizen jak mam rozumieć w tym
    > przypadku par. 2 artykułu 101.2 - jakie to mogą być przyczyny?)
    >
    > Pozdrawiam
    > Lisio

    Umowa o zakazie konkurencji obowiązuje po wygaśnięciu umowy o pracę i jest
    niezależna od tego z jakiego powodu to nastapiło. Jesli w umowie tej nie ma
    zapisu dotyczącego wysokości odszkodowania w okresie obowiązywania tej umowy
    to konieczne jest spisanie coś w rodzaju aneksu do umowy w której będzie
    ustalona wysokość tego odszkodowania. Jeśli tego nie da się uzyskać to
    jedyną droga będzie sąd pracy.

    A przyczyny wygaśniecia takiej umowy to np. zmianiła profil działalności z
    produkcji czołgów na sprzedaż marchewki lub były pracodawca przestał
    wypłacać odszkodowanie.

    Wszystkie ustalenia dotyczące okresu obowiązywania umowy o zakazie
    konkurencji jak i wysokości odszkodowania muszą być sporządzone w formie
    pisemnej bo inaczej są nie ważne.

    Serwiz