PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny do agencji pośrednictwa? › Re: list motywacyjny do agencji pośrednictwa?
    From: "Piotr" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: list motywacyjny do agencji pośrednictwa?
    Date: Mon, 2 Dec 2002 10:33:32 +0000 (UTC)

    rafal <g...@o...pl> napisał(a):

    > ..............[ciach]
    >
    > według mnie list motywacyjny w "małych" firmach wziął się z mody i
    > podpatrywania "dużych" firm zagranicznych.
    > Jak już wcześniej pisałem nawet do pralni chemicznej poszukiwano pracownika
    > , a do złożenia bylo
    > CV ,list motywacyjny + foto.
    >
    > Jest to głupota lecz jeśli chcesz tam pracować to musisz przyjąć ich zasady.
    > Jeśli juz trzeba LM to napisz ogólny o tym iż insterujesz sie tematami
    > zwiazynymi z danym stanowiskiem pracy i masz chec dalszego poglebianai
    > wiedzy oraz zdobywania praktyki.

> [...]

    Witam,
    to wbrew pozorom nie jest głupota.
    W ogłoszeniu nie ma wprawdzie nazwy firmy, ale (na ogół) jest stanowisko i
    branża, w jakiej firma działa.
    W liście motywaycjnym trzeba więc wykazać, dlaczego chce sie pracować w danej
    branzy na danym stanowisku.
    I to jest niezależne od tego, czy znana jest nazwa firmy czy nie.
    Zresztą i tak, nawet jak nazwa firmy jest podana, to w takich listach teksty
    "zalezy mi na pracy w firmie X, bo cenię ich renomę" lub "chciałbym pracowac
    w firmie Y bo jest liderem w branży" są tylko może i miłym, ale raczej
    ozdobnikiem.
    Dlatego też piszac LM do agencji trzeba pokazać swoje motywacje do pracy w
    branży i na stanowisko. I to ma sens.