PracaGrupypl.praca.dyskusje › likwidacja albo upadłość

  • 1. Data: 2003-07-21 13:31:41
    Temat: likwidacja albo upadłość
    Od: "LoN" <r...@o...pl>

    Jeżeli spółka z o. o. ogłosi upadłość, przejdzie w stan likwidacji jakie są
    szanse odzyskania wynagrodzenia?

  • 2. Data: 2003-07-21 13:45:10
    Temat: Re: likwidacja albo upadłość
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "LoN" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli spółka z o. o. ogłosi upadłość, przejdzie w stan likwidacji jakie

    > szanse odzyskania wynagrodzenia?

    ...Najmniejsze, pewnie preses wszystko teraz na rodzine i znajomych
    przepisuje...a do podziału bedzie tylko majątek firmy, pracownicy są na
    końcu. :(

  • 3. Data: 2003-07-21 16:27:13
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    LoN <r...@o...pl> napisał(a):

    > Jeżeli spółka z o. o. ogłosi upadłość, przejdzie w stan likwidacji jakie

    > szanse odzyskania wynagrodzenia?

    Zależy, jaki został majątek. Nie wiem, czy roszczenia pracownicze wypłaca
    się przed czy po zobowiązaniami podatkowymi. Masz na pewno większe szanse
    niż dostawcy.

  • 4. Data: 2003-07-21 18:24:21
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "LoN" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli spółka z o. o. ogłosi upadłość, przejdzie w stan likwidacji jakie

    > szanse odzyskania wynagrodzenia?

    są dwie możliwości - jesli spółka ma majątek/prowadzi jeszcze działalność
    mimo upadłości - to są duże szanse, w przeciwnym razie pozostaje czekanie na
    fundusz gwarantowanych świadczeń (ładnych parę miesięcy)

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2003-07-22 06:05:28
    Od: "LoN" <r...@o...pl>

    Z tego co pamietam to zobowiazania wobec pracowników po zobowiazaniach wobec
    skarbu Państwa :(

    http://www.gazeta.pl/usenet/