PracaGrupypl.praca.dyskusjeliczenie bułek › Re: liczenie bułek
    From: "sbikini" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: liczenie bułek
    Date: Wed, 12 Mar 2003 23:33:10 +0100

    Zasugerowałem coś o GUSie ale nie wywarło to dużego wrażenia.

    Marketing hmm raczej nie . Informatyka - chodziło o bazy dla banku,
    zarządzanie i oprogramowanie :-) ( ale co wspulnego ma administrator ze
    statystykami hmmm)

    Obdzwonienie piekarni tez mi przyszło do głowy ale spróbuj zadzwonić do
    wszystkich.

    Co do liczenia mieszkańców ehhhhh ta to jeszcze lepsze niż dzwonienie do
    piekarni, chyba że zadzwoni sie do 10 bułkowni wyciągnie średnią i zastosuje
    do wszystkich pozostałych.

    NO NIE WIEM przeciez mnie nie przyjeli ehhhhhh Widocznie kiepsko kombinuje
    skoro takiego algorytmu nie mogłem na poczekaniu ułożyć. Mało tego do
    dzisiaj się głowię gdzie był haczyk?!?!?