PracaGrupypl.praca.dyskusjeleperówki, zasiłki i takie takie... › Re: leperówki, zasiłki i takie takie...
    From: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: leperówki, zasiłki i takie takie...
    Date: Wed, 01 Nov 2006 09:38:50 +0100

    IP napisał(a):
    > Dodatkowe pytania:
    > Czy rola panstwa jest rozdzielanie pracy?

    nie. Nie jest nią również płacenie zasiłków moim zdaniem.

    > Czy 'nikomu nie potrzeba' praca wykonywana przez 'bezrobotnego' na koszt
    > podatnikow przynisie komus korzysci?

    Sprawa dyskusyjna. Moim zdaniem tak. Mam tu na myśli, że ta praca nie
    będzie całkowicie nikomu niepotrzebna. Poza tym wydaje mi się to nieco
    bardziej społecznie sprawiedliwe, niż obecne rozwiązania.

    > Czy nie jest to sposob na stworzenie bandy 'wiecznych bezrobotnych', bo
    > po co szukac pracy skoro panstwo prace zapewnia nie zaleznie od tego jak
    > sie pracuje.

    w założeniu, ta praca, podobnie jak zasiłek nie byłaby bezterminowa.
    Zresztą nawet jakby była, trudno osobę ją wykonującą nazwać bezrobotnym.

    > Czy ktos juz kiedys tego nie probowal nazywajac to socjalizmem ?

    Nie. Mnie nie chodzi o pracę zawsze i dla wszystkich, tylko zastąpienie
    zasiłku dla bezrobotnych.

    Matt Z