PracaGrupypl.praca.dyskusjeleperówki, zasiłki i takie takie... › Re: leperówki, zasiłki i takie takie...
  • Data: 2006-11-01 08:29:52
    Temat: Re: leperówki, zasiłki i takie takie...
    Od: "Michal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisal w wiadomosci
    news:ei98jj$sck$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    Tylko ze czepiasz sie najbiedniejszych, zakladasz ze wszyscy to zlodzieje a
    co jezeli faktycznie nie moga znalezc pracy ? Wiesz tez pewnie ze tylko mala
    czesc bezrobotnych ma zasilek. Dowiedz sie najpierw ile w twoim miescie jest
    zakladów które gminy dofinansowuja zeby nie upadly ...W kazdy miescie jest
    co najmniej jeden i jezeli szukac oszczednosci to ja zaczal bym od tego.
    Zero dofinansowania do jakiej kolwiek DG bo tam sa wlasnie skupiska leni -
    paranoja jest ze w takim zakladzie (mówie jak jest w moim miescie) jest
    zatrudnionych 5 fizycznych i 8 umyslowych (kierowników dyrektorów) na
    których to ludzie pracujacy placa podatki na utrzymanie ich stolków.